Thursday 20 September 2018

Titos Patrikios

                                              Spyros Vassiliou

The problem with the pronouns


We say we and we mean I

we say you and we mean I

we say he and mean I again .

Basically only by “I”

we can comprehend

the other…

Titos Patrikios


Το πρόβλημα με τις αντωνυμίες


Λέμε εμείς και εννοούμε εγώ

λέμε εσύ και εννοούμε εγώ

λέμε αυτός και εννοούμε πάλι εγώ.

Στην ουσία μόνο με το εγώ

μπορούμε να εννοήσουμε

κάποιον άλλο.



~Τίτος Πατρίκιος


2 comments:

  1. Με κάθε ανάρτησή σας μπαίνω στη διαδικασία να ψάχνω/ομαι τι θα σας απαντήσω. Σήμερα από τα τρία ποιήματα που ταιριάζουν γάντι, διαλέγω αυτό:

    ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ

    Όταν φτάσεις κάποτε ν' ανακαλύψεις
    πόσες ακόμα αυταπάτες συντηρούσες
    όταν αναγκαστείς ν' αναγνωρίσεις
    κι εκείνα που δεν ήθελες να παραδεχτείς
    όταν πέσει και το τελευταίο είδωλο
    που πάνω του στήριζες την πίστη σου

    τότε μπορεί ν' αρχίσεις να μαθαίνεις
    πόσο βαθιά πηγαίνουν, πόσο είναι σκοτεινές
    οι ρίζες της καθεμιάς σου πράξης.

    ΤΙΤΟΣ ΠΑΤΡΙΚΙΟΣ, Μαθητεία ξανά

    ReplyDelete
  2. Κι εγώ από τη μεριά μου, απίστευτα κακομαθημένη, περιμένω με ανυπομονησία αλλά και ευγνωμοσύνη τα ποιητικά σου (σας;;) κεράσματα! ;-)

    ReplyDelete